mejaaas.blogg.se

♡ ℓσνє ♡ ☮ ρєα¢є ☮ αи∂ (: нαρριєиєѕѕ :)

♡❤♡❤♡

Publicerad 2013-06-16 18:38:00 i ett vanligt blogginlägg helt enkelt, tågluffen sommaren 2013,

Hejsan bloggisen! 
Jag tänker inte skriva "förlåt för dålig uppdatering:(" jag skiver nät jag känner för det & när jag har tid och lust♡
Men i alla fall så var jag och mamma och köpte en fin kompaktkamera igår! Inför resan Den är jättebra!
Sen köpte vi lite mer saker inför resan! 
 
Idag så växlade vi pengar, köpte interrailkort och köpte det sista vi böhöver för tågluffen. Sen fick jag lite småsaker av mamma som jag behöver också... fast vi inte ska handla så mycket innan vi åker... 
Vi var ute och fotade lite också. Kameran är verkligen bra! Nu regnar det Så jag och mamma ska baka bullar och se på film resten av dagen!
Imorgon så ska jag träffa en kompis och vi ska bara kolla runt lite i affärer, kanske ta en fika ni vet. 
Och på tisdag så ska jag och mamma umgår lite med Sagas & Elsas familj Vi kanske åker ut till Vaxholm och fikar eller något liknande... Jaja, nu ska vi börja med bakningen!
 
Hejdå
 
random bild...
Vääääärldens godaste mangojulce!!!
Bullarna jag och mamma bakade förragången vi bakade bullar:) (dom som Noomi är besatt av)
 

En bild jag tog med den nya kameran
hihi jag när idag på lunchen med mamma, sushi ofc ;)
 
 
Min katt som bor hos min mormor
 
 
Kram Meja♡
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

♡Meja♡

♡Hejsan! Jag är en för det mesta glad tjej, som gillar att vara med kompisar, baka, resa, spela fotboll, fota och det mesta som livet har att bjuda på. Jag försöker att leva i nuet och njuta av livet!❤ Adiós amigos♡

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela