mejaaas.blogg.se

♡ ℓσνє ♡ ☮ ρєα¢є ☮ αи∂ (: нαρριєиєѕѕ :)

❤FÖRSTA DAGEN PÅ SOMMARLOVET❤

Publicerad 2013-06-13 21:53:20 i ett vanligt blogginlägg helt enkelt, tågluffen sommaren 2013,

Hejsan bloggisen!❤
Idag vaknade jag först ganska sent... Sen åt jag frukost i sägngen och kollade på Pretty Little Liars, det nya avsnittet på sesong 4
Sen skulle jag möta Noomi och vi skulle åka ner till stanTjockt svart hjärta
Vi var på Sephora och köpte små mini-sommar-presenter tillvarandra❤ Jag kom att tänka på det att jag som är van att träffa mina klasskompisar alla skoldagar, kommer nu inte se dom på några månader!!! 
 
Det blir alltid lika spännande att se hur alla har förändrats sen när skolan börjar igen. 
Efter att jag hade varit med Noomi gick jag, mamma & mormor ut och åt på en thai-restarange. Och så jag fick lite pengar av mormor i examenspresent 
 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och äter jordgubbar & persikor. 
Imorron så ska jag och mamma först träffa Linnea och hennes mamma och planera lite för våran resa i sommar!!! Vi ska tågluffa genom europa!!!! Det kommer att bli AWESOME! Gud jag längtar sååå mycket! Vi åker måndagen den 24 juni & kommer hem tisdagen den 9 juli! Vi kommer att vara borta drygt två veckor! Vi kommer att åka igenom länder som Danmark, Tyskland, Tjeckien, Solvenien, Kroatsien, Italien och sen hem genom Tyskland och Danmark.
Sen efter att jag har träffat Linnea & hennes mamma ska jag träffa Saga & Elsa❤❤❤ Det ska bli jättekul! Vi ska ses på Café String! 
Min present jag fick av N❤❤MI
S❤MMARL❤V
Jag idag

Min FRUK❤ST
 
 
PRETTY LiTLLE LiARS
 
 
❤ADiÓS AMiGOS❤
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

♡Meja♡

♡Hejsan! Jag är en för det mesta glad tjej, som gillar att vara med kompisar, baka, resa, spela fotboll, fota och det mesta som livet har att bjuda på. Jag försöker att leva i nuet och njuta av livet!❤ Adiós amigos♡

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela