mejaaas.blogg.se

♡ ℓσνє ♡ ☮ ρєα¢є ☮ αи∂ (: нαρριєиєѕѕ :)

Awesome blogg!✨

Publicerad 2013-11-04 19:16:00 i Allmänt, höööööösten 2013, tiiiipsar,

http://fames.se/joannafanny/ JOANNA´S BLOGG ÄR HELT FANTASTISK!
Kolla in den snälla! ♥  
 
Om det är någon annan som är intresserad av ett länkbyte, kommentera bara 
 
 
 
Hoppas föresten att ni har en bra tid nu. Hösten är ju faktiskt en väldigt mysik årstid! Så jag joppas att du tar vara på den här mysiga hösttiden. Du man kan vara inne och mysa medans regnet smattrar mot fönstret. När man sitter i mjukisar och sköna kläder, tittar på en mysig kärleksfilm med en varm kopp av sitt favorit te♡ 
Hösten ger också mig personligen ganska mycket insperation. Det är så lätt att bara ta kameran och gå ut och fota lite. Allt blir så fint nu i höstens varma färger. Jag brukar också tycka att det är lättare att komma igång och kanske baka något! Man kan ju bjuda någon man gillar på en fika om man har bakat. Ta tillvara på nuet och gör något speciellt! 
♡Varma höstkramar Meja 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

♡Meja♡

♡Hejsan! Jag är en för det mesta glad tjej, som gillar att vara med kompisar, baka, resa, spela fotboll, fota och det mesta som livet har att bjuda på. Jag försöker att leva i nuet och njuta av livet!❤ Adiós amigos♡

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela