mejaaas.blogg.se

♡ ℓσνє ♡ ☮ ρєα¢є ☮ αи∂ (: нαρριєиєѕѕ :)

Måndagen den 4 november - Goodie bag från victoria´s secret

Publicerad 2013-11-04 17:38:30 i Allmänt, höööööösten 2013,

Hejsan!♡
Nu är lovet slut och vardagen börjar igen. ÅH gud vad trött jag var imorse! Men jaja, det är väl bara att börja vänja sig igen. Nästa lova är ju inte förens julovet... Det är ju såååå lååååångt dit!!! Men åter till nuet♡ Jag tänkte visa lite höstbilder som jag har tagit på mitt landställe.  
 
Också tänkte jag tipsa om en tävling där man kan vinna Victoria´s secret produkter.
 
Det är Felicia Melander http://feliciamelander.se/2013/11/03/vinn-en-goodiebag-fran-victorias-secret-♥/ som anordnar tävlingen. Och det är alltså en goodiebag med Victoria´s secret produkter man kan vinna.
Hörs snart♡
Kram Meja

Kommentarer

Postat av: Joanna

Publicerad 2013-11-04 18:04:54

Sv; Hej Meja! Vi skulle kunna göra länkbyte om du vill? Mejla mig så kan vi se :)

Svar: Mailar♥
♡Meja♡

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

♡Meja♡

♡Hejsan! Jag är en för det mesta glad tjej, som gillar att vara med kompisar, baka, resa, spela fotboll, fota och det mesta som livet har att bjuda på. Jag försöker att leva i nuet och njuta av livet!❤ Adiós amigos♡

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela