mejaaas.blogg.se

♡ ℓσνє ♡ ☮ ρєα¢є ☮ αи∂ (: нαρριєиєѕѕ :)

TÉ THE TEA!

Publicerad 2013-11-05 16:14:00 i Allmänt, ett vanligt blogginlägg helt enkelt, höööööösten 2013,

Hallojsan!
 
Tänkte berätta om vad som är en väldigt stor del i mitt liv, TE! Helt ärlig jag är galen i te. Jag dricker te till frukost, till mellis, på kvällen, ja så fort det blir ett tillfälle så tar jag fram te koppen. Och det ger ju en sådan mysig kännsla, och det värmer så bra nu på hösten. Och på sommaren är iste alltid nummer ett! Jag dricker allt te. Men favoriterna är Chai te, earl gray, blackcurrant, svart vanilj te, rabarber grädde, jasmin te, camolile te, kvällsro, pepparmynta te, söder te, och många fler jag inte kan komma på just nu♥ Men mitt tips är absolut att drick mer te! Så om du känner dig kall, trött, eller på dåligt humör, gör dig då en kopp te. Jag lovar att det kommer kännas bättre då. Alltså te gör livet bättre och mer värt att leva♥ Har du något favorit te du vill tipsa om, låt mig veta du! Lämna bara en kommentar 
 
 
 
 
 
Pukka´s te sort "Love" är också en stor favorit!
 
Kram Meja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

♡Meja♡

♡Hejsan! Jag är en för det mesta glad tjej, som gillar att vara med kompisar, baka, resa, spela fotboll, fota och det mesta som livet har att bjuda på. Jag försöker att leva i nuet och njuta av livet!❤ Adiós amigos♡

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela