mejaaas.blogg.se

♡ ℓσνє ♡ ☮ ρєα¢є ☮ αи∂ (: нαρριєиєѕѕ :)

HÖÖÖSTLOOOV❤

Publicerad 2013-10-28 12:08:00 i Allmänt, ett vanligt blogginlägg helt enkelt, höööstlooovet 2013,

Hallojsan bloggisen!♡
Äntligen är det HÖSTLOV!
Det känns så skönt att få en hel veckas lov! :) Jag har inga speciella planer för lovet, på onsdag åker jag och mamma till Oslo, för att hälsa på min kusin Amanda och min moster och hennes kille. Det ska bli jättemysigt♡ Det som också är bra är att vi flyger från arlanda, så det kankse blir något nytt från Victoria´s secret ;)
 
I eftermiddag ska jag gå på bio med en kompis och det ska bli jättemysigt. 
Nu har jag precis vaknat och ätit en mysig frukost, medans jag tittade på gossip girl. Och just det, Pretty little liars har börjat igen!!! 
Höstlovet känns som en välbehövlig paus från skolan. All stress och allt pluggande, det är så skönt att bara få en vecka att göra vad man vill. Ta det lugnt och vila upp sig, för att sen komma tillbaka till skolan med ny energi (det kan man hoppas iallafall). Och det är ju så skönt att vila upp sig, slappa, sova länger på morgonen.  
Egentligen skulle jag vilja till ett varmt land och bara vila upp mig och sola och bada. Eller till ett land med riktigt bra shopping! Paris skulle vara perfekt♡ Kärlekens stad!
Eller kanske åka tillbaka till London!
Åhhh det var så myskigt dääääär. 
 
 
 
 
Love always Meja❤

Kommentarer

Postat av: Joanna

Publicerad 2013-10-28 15:16:48

Hej! Just nu har jag en frågestund på min blogg, och det skulle vara kul om du frågade lite frågor :)
http://fames.se/joannafanny/fragestund-2/

Svar: Självklart♥
♡Meja♡

Postat av: Kajsa

Publicerad 2013-10-28 18:12:30

Så fina bilder :)

Svar: Tack så jättemycket♥
♡Meja♡

Postat av: Josefine

Publicerad 2013-10-28 18:51:40

Hej! Du, jag skulle vilja ha din hjälp. Har du något tips på spel som jag o min vän kan spela? Vore snällt om du kom med förslag så man kan kolla upp lite! ^^ Kram! :)

Postat av: isabell

Publicerad 2013-10-28 19:41:08

Vilka fina bilder!

Svar: Tackar♥ Foto är ett av mina stora intressen :)
♡Meja♡

Postat av: Silje

Publicerad 2013-10-28 22:57:09

Åh vilken fin blogg du har! Om du känner för det får du gärna klicka in på min. :)

Svar: Din blogg var också jättefin♥ Tack så mycket
♡Meja♡

Postat av: Melicia

Publicerad 2013-10-29 07:35:14

Så fin blogg du har! Titta gärna min med :)

Svar: Åh vad kul att du gillade min blogg♥
♡Meja♡

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

♡Meja♡

♡Hejsan! Jag är en för det mesta glad tjej, som gillar att vara med kompisar, baka, resa, spela fotboll, fota och det mesta som livet har att bjuda på. Jag försöker att leva i nuet och njuta av livet!❤ Adiós amigos♡

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela